Kerusi roda boleh baring

Ya, kerusi roda (atau kerusi roda trolley) adalah perabot yang sering digunakan untuk membantu orang yang mempunyai masalah mobiliti atau kesukaran bergerak. 




Ia direka dengan roda agar boleh digerakkan dengan mudah. Kerusi roda mempunyai tempat duduk yang biasanya boleh dilipat atau dinaikkan dan diturunkan untuk membolehkan penggunanya berbaring jika diperlukan. Ini membolehkan individu yang menggunakan kerusi roda untuk berbaring dan berehat dengan selesa.


Walau bagaimanapun, adalah penting untuk diingat bahawa tidak semua jenis kerusi roda mempunyai kemampuan untuk berbaring sepenuhnya. Jenis kerusi roda yang boleh berbaring biasanya dikenali sebagai "kerusi roda rehat" atau "kerusi roda pembaring." Jenis ini dilengkapi dengan mekanisme yang membolehkan pengguna untuk menyesuaikan posisi tempat duduk daripada duduk hingga berbaring dengan sedikit atau tanpa bantuan luar.


Jadi, jika anda mencari kerusi roda yang boleh berbaring, pastikan anda mencari jenis yang sesuai dengan keperluan anda atau orang yang anda rujuk.

Next Post Previous Post